Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.10.2007 23:43 - Представата за най-добра приятелка.....
Автор: sladinkataaa Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1653 Коментари: 3 Гласове:
0



МоЙта представа за  най-добра приятелка е тази :
Най-важното, (поне за мен) е че на нея трябва да може да се разчита, когато имаш проблем , тя да ти дава съвети какво можеш и какво неможеш да правиш ,за да се справиш с проблема. Неможеш да имаш приятел,ако самия ти не си такъв!  Трябва да услужваш на приятел,но не да искаш нещо в замяна ,а просто да услужваш с желание!Това че сме различни ни помага да се разбираме така добре ( ВСЕКИ ЧОВЕК Е УНИКАЛЕН ) .
Истинските приятели трябва да се подкрепят и да не обръщат внимание на дребните дрязги помежду си! Никога не изоставяй приятел особено, ако друг те принуждава. Приятел ти е този,който те познава перфектно,знае всичко за теб и все още те харесва :)))) За да си намерим приятел, трябва да си затворим едното око,а за да го запазим трябва да си затворим и двете очи... Всеки човек трябва да има голямо гробище в главата си, за да погребва грешките на приятелите си. СВЕТЪТ НА ПРИЯТЕЛСТВОТО Е КАТО ВРЕМЕТО - ПОНЯКОГА ДОБРО, ПОНЯКОГА ЛОШО!!!
Аз вече съм я открила мойта най-добра приятелка, за което съм много благодарна на Господ , че ми даде шанса да се запозная с нея и толкова да се привържем ена към друга (  Слънчице много си те обичкам- тя си знае коя е.... :))))))){}{}{}{}{}{}{}  )


Тагове:   най,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. sladurkaaa - Миличка, абсолютно права си за в...
16.10.2007 23:54
Миличка,абсолютно права си за всичко...Пък и ние сме доказали,че дрязгите не ни пречат на отношенията,даже понякога са полезни:))))Знаеш,че каквото зависи от мен ще го направя,за да сме си винаги така и да се разбираме толкова добре{}{}{}
цитирай
2. sladinkataaa - радвам се сладичкото ми и при мен ...
17.10.2007 00:12
радвам се сладичкото ми и при мен нещата са по същия начин....обичкам теЕеЕ
цитирай
3. sladurkaaa - И аз!!!!!!!!!!!!!:*
17.10.2007 10:21
И аз!!!!!!!!!!!!!:*
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sladinkataaa
Категория: Забавление
Прочетен: 26614
Постинги: 8
Коментари: 20
Гласове: 49
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031